KEESING

CloseContact heeft voor Keesing de Salesforce Marketing Cloud geïmplementeerd, inclusief data-integratie uit meerdere bronnen, en templates en journeys gemaakt voor hun marketing campagnes.

KLANT:
Keesing werd in 1911 opgericht door de Amsterdamse journalist Isaäc Keesing en publiceerde in 1930 haar eerste puzzelboekje. Het bedrijf is uitgegroeid tot een multinational met 11 kantoren van Amsterdam tot Zürich. De grootste uitgever van puzzels en braintainment in Europa is voortdurend bezig met uitbreiding naar meer landen en markten

DOEL:
Keesing zocht een manier om hun beschikbare klantdata samen te brengen in één platform. De data komt uit diverse bronnen, zoals webshops en abonnementsystemen. Ze wilden in staat zijn om op basis van data complexe campagnes rond aankoop, abandoned cart, abonnementen, welkom en win back te bouwen.

WERKZAAMHEDEN
CloseContact heeft Salesforce Marketing Cloud opgezet met 6 Business Units en data-integratie uit meerdere externe bronnen. We hebben templates en campagnes en journeys gecreëerd voor abonneren en welkom in 4 talen voor verschillende merken in 5 landen. We begeleiden ook IP warmings en blijven Keesing ondersteunen bij de huidige en toekomstige campagnes.

KLANT: KEESING

online: KEESING.COM

VISIT OUR TECH BLOG:
WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY

Deze website plaatst functionele cookies en trackers om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers.

VISIT OUR TECH BLOG: WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY