BEERWULF

CloseContact ondersteunt Beerwulf bij implementatie en onderhoud van Salesforce Marketing Cloud Personalization (MCP). We ontwikkelen Journeys, e-mails en campagnes zodat Beerwulf zijn klanten relevante content kan bieden bij elk contactmoment.

KLANT:
Beerwulf (onderdeel van HEINEKEN) is een online speciaalshop en marktplaats waar bierliefhebbers bier op de fles, thuistapsystemen zoals The SUB en BLADE, en een groeiende selectie tapvaten kunnen kopen om thuis af te laten leveren. Op de website vinden klanten ook informatie en inspiratie op het gebied van honderden bieren en brouwerijen.

DOEL:
Beerwulf wil zijn klanten beter leren kennen om ze een echt relevante, persoonlijke ervaring te kunnen bieden bij elk contactmoment. Met MCP is het mogelijk om, gebaseerd op gedrag en bestelgeschiedenis, productaanbiedingen en content af stemmen op de individuele klant. Hiervoor is een optimale setup en implementatie van de tool belangrijk.

WERKZAAMHEDEN:
CloseContact onderhoudt en implementeert functionaliteiten voor MCP op de Beerwulf website en in e-mails. We ontwikkelen triggered journeys, innoveren custom content block e-mail-functionaliteit en optimaliseren campagnes. Daarnaast ondersteunen we bij het onderhouden en ontwikkelen van Salesforce Marketing Cloud Automations en Journeys.

KLANT: Beerwulf online: beerwulf.com

VISIT OUR TECH BLOG:
WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY

Deze website plaatst functionele cookies en trackers om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers.

VISIT OUR TECH BLOG: WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY