THUNDERHEAD

THUNDERHEAD

Thunderhead ONE Engagement Hub is een oplossing in de cloud die werkt als een laag  bovenop  kanalen, afdelingen en softwaretoepassingen. Het kan integreren in allerlei systemen, zoals je eigen CRM, Salesforce, Microsoft Dynamics en SAP.

WEES ALTIJD RELEVANT

Met Thunderhead ONE Engagement Hub kun je relevante boodschappen verzenden aan klanten. Met content die gebaseerd is op waar ze zich bevinden in hun klantreis en hun individuele kenmerken. ONE helpt je het gesprek te voeren. Bijvoorbeeld door callcentermedewerkers te voorzien van up-to-date klantprofielen en specifieke informatie voor de beste vervolgactie. Ook kan het webpagina’s en mobile apps voorzien van persoonlijk relevante content.

WAT DOET THUNDERHEAD? 

• ONE Engagement Hub brengt data samen uit omnichannel touchpoints en externe systemen (bijvoorbeeld je CRM en CMS).

• The Insight Engine registreert wie waarom en wanneer contact heeft met je merk op elk van je kanalen. 

• The Customer Profile combineert de inzichten uit real time observatie met historische data over gedrag, locatie en apparaten. 

• The Journey Viewer visualiseert de interactieve jourey in real time een geeft zo inzicht in individuele en gecombineerde klantreizen. 

• Intent Analyzer gebruikt AI om patronen te ontdekken in klantgedrag, doelgroepen te selecteren op basis van intentie en voorspellende modellen te bouwen. 

• Real-time Decisioning & Orchestration Engine een door AI aangedreven zelflerende functionaliteit levert je de beste acties, aanbiedingen en conversaties om het engagement van je klanten op gang te houden. 

Heb je een vraag over Thunderhead of wil je een demo? Neem dan contact met ons op.

VISIT OUR TECH BLOG:
WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY

Deze website plaatst functionele cookies en trackers om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers.

VISIT OUR TECH BLOG: WWW.MARKETINGCLOUD.TODAY